Tack för mig

Kategori: Allmänt / 05 Februari, 2017 - 17:34
Nämnde för en tid sedan att jag skulle försöka hålla bloggen vid liv till februari -17 av den anledningen att den då fyller tio år. I februari 2007 skrev jag mina första rader här och har sedan dess varit både väldigt aktiv och även haft perioder då det inte hänt något.
 
Jag känner att bloggandet har spelat ut sin roll för mig. Behovet att skriva av mig och sammanfatta allt mellan himmel och jord här finns inte längre. Och det är du som läser som blir lidande av det.
Jag har fortfarande behovet av att skriva och tycker det är roligt att visa bilder, men gör det numera i andra forum. Jag säger vad jag tycker på Twitter och jag får visa bilder på Instagram och Snapchat, därav att bloggen blir överflödig för mig.
 
Jag vill tacka dig som brukar titta in här för den här tiden. Både er som varit med några år och er som hittat hit nyligen. Jag har uppskattat alla besök och känner mig mest ledsen över att inte kunnat eller orkat leverera nya inlägg dagligen, vilket alltid varit min ambition.
 
Följ mig gärna på Twitter: @leksandslisa
Instagram: liselotte_f
Snapchat: liselotte_f
 
Tack för mig!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lars

Klokt beslut.

2017-02-06 / 13:35:56

Postat av: Per-arne

Allt har sin tid Tack för allt här då

2017-02-10 / 14:21:05


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback