Vinst!

Kategori: Allmänt / 13 November, 2016 - 19:18

Åh, vad jag var lycklig igår! Så svältfödd på sportslig framgång så spöar vi Luleå! Vi inte bara spöar, vi NOLLAR Luleå!

Vi fick finfrämmande på norra under matchen av Joonas Rönnberg. Han klev upp på ställningen bredvid Martin och rev av en ramsa. Åh, vad jag saknar Joonas!

Eftersom jag skriver på telefonen och fortfarande inte är vän med mobilversionen, får texten komma först och bilderna på rad sen. Får inte till det annars.

Så, första bilden: Joonas. Andra är det vintriga landskap jag körde genom på väg till Leksand igår. Riktigt fin vinterdag.
Sen sist kommer bilden som skvallrar om att jag förflyttat mig en del under dagen. Befinner mig just nu i södra Spanien. Strax utanför Malaga i Fuengirola för att vara exakt.


Kommentarer
Postat av: SSK

Grattis till segerm👏🏼 Ja det vore inte helt fel att dra från det tråkiga vädret som vi har nu.

2016-11-14 / 16:06:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback