Hockey på distans

Kategori: Allmänt / 18 November, 2016 - 20:38

Har precis kommit tillbaka från köpcentrat jag nämnde tidigare. Det är väldigt stort och det finns väldigt mycket att titta på. Och köpa natuligtvis. Har faktiskt knappt köpt någonting till mig själv för ovanlighetens skull, för helt ärligt är det inget jag behöver. Vilket iof inte är ett hinder för att shoppa, men jag lät det bli ett hinder för mig denna gång. Har dessutom varken plats eller vikt kvar i resväskan.

Sitter med mobilen och följer Leksands match just nu. Första hemmamatchen jag missar den här säsongen.

Kunde inte låta bli att föreviga soluppgången imorse:


Kommentarer
Postat av: Per-arne

Underbara fina bilder !
Och underbart med revansch igår kväll

2016-11-20 / 08:11:56


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback