Julbord

Kategori: Allmänt / 08 December, 2016 - 12:24
Igår kväll var det dags för det årliga julbordet tillsammans med kollegorna på jobbet. I år gick vi till Gammelgården uppe vid Högis.  Tro det eller ej, men inte en enda bild lyckades jag ta... Så fick plocka ett par från nätet från ovan nämnda ställe.
 
 
 
 

Jag gissar att jag är en lönsam julbordsgäst. Jag äter nämligen inte så mycket av just den här typen av mat. Lite lax, ett par ägghalvor och lutfisk. Massor med godsaker från dessertbordet iof, men där har nog restaurangerna inga större kostnader. Tycker ändå det är mysigt att komma iväg en gång per år. Särskilt på ett sånt mysigt ställe som just Gammelgården är.
 
Idag, eller rättare sagt ikväll, är det matchdags igen. Jag sätter mig i bilen för att se sista hemmamatchen innan jul och det är inga mindre än serieledande Frölunda som står för motståndet. Blir tufft.
Jag kommer även hinna med en bortamatch innan juluppehållet. På lördag sätter jag mig på Superstars buss och åker till huvudstaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback