Inte längre sämst

Kategori: Allmänt / 05 December, 2016 - 16:35

Ska jag börja med att be om ursäkt kanske för lång frånvaro? Ja, det är väl på sin plats. Förlåt för att du fått titta in här utan att hitta något nytt i snart två veckor. Då var det sagt och jag tar nya tag.

Rubriken kan väl egentligen syfta på mig och min skrivkramp här och att jag nu är tillbaka, men det gör den inte. Den syftar såklart på mitt Leksand som igår lämnade över jumboplatsen till bandyklubben från Ängelholm. Och det var också Rögle vi mötte i Tegera igår.
Returmöte lagen emellan redan imorgon, så om ett dygn lite drygt kan platserna vara tillbakabytta. Men idag njuter jag av den lilla klättring vi gjorde igår.

Vi har spelat bra senaste matcherna. Mycket bra till och med. Sen har vi blivit otroligt hårt straffade av dom där i randiga tröjor just de senaste matcherna. Så hårt att det inneburit poängtapp. Visst, vi är väldigt ineffektiva och har svårt att göra mål, men domarnivån i Sveriges högsta hockeyliga är pinsam.

 

 
 
Var uppe på Högis en sväng i helgen. Alltid lika mysigt och gemytligt.
 
Bilresan till Leksand igår.
 
Jag ger sjutton i att sammanfatta händelser och tankar från de senaste, bloggfattiga veckorna och ser framåt istället. Jag lovar inget, men ambitionen att du ska hitta några nya rader här varje dag kvarstår. Så på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback