Ikväll blir det kött i massor

Kategori: Allmänt / 20 December, 2016 - 12:40

Plusgrader och regn i luften även här denna dag. Snön ligger dock säkert med tanke på att det kommit en hel del av den varan.

Väntar mest på att den här arbetsdagen ska ta slut, för senare ikväll står det ett bord bokat på Lammet & Grisen. Det brukar vanligtvis bli två besök/säsong där för min del. Ett i början av säsongen (dvs nu) och ett precis innan dom stänger igen i april. Köttfrossa de luxe är vad som väntar till kvällen med andra ord.

 
 
Ikväll drar faktiskt SHL igång igen med fyra omgångar. Dock inte för mitt gäng. Dom får lite julledigt fr imorgon och spelar nästa match först på annandagen.
 
Nä, nu är lunchen slut och resten av dagen ska jobbas av. Har även en timme i klädaffären innan jag får bege mig till kvällens middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback