Enkelt

Kategori: Allmänt / 09 December, 2016 - 13:45
Mötet igår mot regerande svenska mästarna blev enkelt. Haha, jag är så glad idag! Igår kväll med för den delen.
Jag hade i ärlighetens namn räknat med förlust när jag åkte till Leksand igår, men man kan som bekant aldrig räkna ut Leksand. Wow, vilken krigarinsats!
Slår vi Djurgården på Hovet imorgon, vilket också känns som en mycket tuff uppgift, ja då är vi över strecket. Ångeststrecket som jag kallar det.
 
Bild från igår lånad av Ulf Palm TT Nyhetsbyrån.
 
Efter att ha följt Idol hela säsongen, enda från auditionturnén till final, känns det tråkigt att missa finalen ikväll. Jag kommer befinna mig i Mora på någon typ av julfest. Kommer hem sent och ska därefter upp tidigt för färd mot Stockholm, så att se det inatt är inget alternativ. Resultatet kommer dessutom finnas på alla sociala medier och tidningarna kommer skicka breaking news, så det blir tyvärr så jag kommer få reda på resultatet. Heja Charlie!
 
Måste återigen få skriva hur glad jag är idag! Alltså dagen efter en sån vinst som vi tog igår, då spelar sömnbristen ingen roll. Man går på något annat då. Glädje, eufori och adrenalin.
Tack Leksands IF för att ni finns i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback