Blåvita mil

Kategori: Allmänt / 15 December, 2016 - 13:05

Jaha, veckan rullar på och julen kommer allt närmre. Så mycket att skriva om har jag inte heller. Inte heller någon bild av intresse som du kanske ser. Bara mig som hund.

Det här hockeyuppehållet är ju för tråkigt! Som tur är rullar allsvenskan fortfarande, så något att titta på om kvällarna finns det fortfarande.

 
 
Riktigt kallt imorse. Termometern visade -18 och det stack till ordentligt i luftrören när jag klev utanför dörren.
 
Roar mig den här säsongen med att räkna hockeymil. Dvs mil jag åkt för att se Leksand spela denna säsong. Jag är nu uppe på 505 mil efter halva serien och räknar med kanske lika många till. Kan bli fler också.
Detta är inte mil jag kört själv enbart, utan antal mil till och från match. Oavsett om det varit bil eller buss.
Får frågan ibland om hur många mil jag åker per säsong och svarar alltid att jag inte vet. Därför tänkte jag det kunde vara intressant att räkna, så det har jag gjort sen säsongen drog igång. Har ett litet dokument jag fyller i efter varje resa. Dokumentet heter samma som det här inlägget, "Blåvita mil 16/17".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback